Algemeen
-
Er zit een fout in de website.
Dat is vervelend en kan voor irritatie zorgen. Wij horen graag wat de fout is, zodat wij deze fout zo spoedig mogelijk kunnen verhelpen. Stuur ons een email via 'Contact' of via het webformulier hier aan de rechterkant, met daarin een gedetailleerde omschrijving van wat er fout is gegaan en daarbij de naam van uw browser en wij gaan er direct achteraan. Alvast bedankt!
-
Is er een pagina met links naar allerlei andere internetpagina's over trainers en trainingen?
Ja, deze pagina met informatie kun je hier vinden: Links.
-
Mijn Kaspersky Internet Security blokkeert de website.
Als het goed is, is dit probleem opgelost. Zoniet, dan horen we dat graag!
-
Trainersgezocht.nl is de grootste zoekbestand van Nederland. Waarom is dat zo belangrijk?
Dat is belangrijk omdat opdrachtgevers graag zoeken in een zo groot mogelijk bestand. Hoe groter het aanbod, hoe groter de kans dat ze specifieker vinden wat ze zoeken.
-
Wie zitten er achter deze website?
De informatie over het ontstaan en de beweegredenen van Trainersgezocht.nl vind je hier. (En neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt, we beantwoorden ze graag!)
-
Ik heb een email ontvangen van de website met allemaal rare tekens?!
Dat is irritant; wij horen graag van je als je zo'n email ontvangen hebt zodat wij dat direct kunnen oplossen.
Er zijn namelijk zogenaamde “robots” die websites op het internet afstruinen om automatische emailscripts te vinden waarmee ze een email kunnen verzenden met een reclameboodschap naar de ontvanger (vaak krijg je dan een URL ergens in de email). Indien dit gebeurt horen wij dat graag zodat wij dat direct kunnen oplossen.
Marktplaats
-
Hoe kan ik mijn oproep sluiten?
In de email die wij je ter bevestiging sturen na plaatsting van je oproep én onder elke reactie op je oproep, staat een link waarmee je de opdracht ten alle tijden zelf kunt sluiten.
-
Ik heb gereageerd op een bericht op de Marktplaats, maar ik heb geen reactie van de opdrachtgever ontvangen.
Dat is irritant, want je wilt weten of je bericht is aangekomen bij de opdrachtgever en of je de opdracht mag doen. En zoniet, waarom dan niet.
Echter de opdrachtgever is niet verplicht om -iedere trainer die op zijn oproep reageert- een antwoord te versturen.
Wij doen er wel alles aan om de opdrachtgever bewust te maken dat het voor de trainer erg prettig is om in ieder geval een (standaard) afwijsbericht te ontvangen wanneer de trainer niet door de selectie komt.
Let op: Mogelijk zou echter ook nog kunnen zijn dat je wel een bericht hebt ontvangen van de website/opdrachtgever, maar dat de berichten van de website/opdrachtgever in je spambox terecht zijn gekomen.
-
Ik heb gereageerd op een bericht op de Marktplaats, maar mijn reactie is niet aangekomen bij de opdrachtgever.
Wij zouden graag contact met je opnemen om te achterhalen wat er mogelijk fout is gegaan. Je zou ons helpen door ons een bericht te sturen via het webformulier hier aan de rechterkant, met daarin een gedetailleerde omschrijving van wat er fout is gegaan en daarbij de naam van je browser en wij gaan er direct achteraan.
-
Ik kan niet reageren op de berichten die op de Marktplaats staan.
Je kunt pas reageren op Marktplaatsoproepen wanneer:
1. je ingeschreven bent op de site.
(je kunt jezelf gratis inschrijven via de Aanmeldpagina).
2. je ingelogd bent.
(inloggen kun je rechtsboven in het venster van elke pagina van de website).
3. het betreffende Marktplaatsbericht niet “gesloten” is.
(een Marktplaatsbericht is gesloten wanneer op de Marktplaatspagina een 'slotje'
rechtsonder in het bericht staat. Danwel als je op het bericht klikt, dat er in de aanhef van
het bericht staat: “Dit bericht is gesloten ”).
Mocht je ergens anders tegenaan lopen, dan horen we dat graag! -
Mijn Marktplaatsbericht is gesloten?!
Berichten die dienen ter promotie van jezelf en/of je bedrijf worden gezien als spam en worden direct gesloten.
De Marktplaats is namelijk alleen bedoelt voor berichten aan trainers, zoals het aanbieden van trainersopdrachten, -workshops en/of -bijenkomsten.
We rekenen op je begrip en anders horen we dat graag.
Mijn profiel / Mijn gegevens
-
Hoe is de beveiliging van de website en de persoonlijke gegevens/bestanden gewaarborgd?
Bij de aanmelding op onze website ga je akkoord met het delen van je gegevens die jij openlijk inzichtelijk maakt voor de bezoekers van onze website. Dit is tevens het doel van de website: online jezelf inzichtelijk profileren met gegevens zoals je adres, email, telefoon, specialismen, opleidingen, ervaringen, etcetera.
Wij zorgen er echter voor dat jouw gegevens niet zomaar in andere handen komen dan alleen de bezoekers van onze website. Onze websites zijn hiervoor standaard beveiligd en alle gegevens worden gecodeerd opgeslagen. Daarbij zijn onze servers beveiligd op wachtwoord niveau en ook op IP niveau. Tevens updaten wij onze servers met veiligheidspatches en -updates.
Wil je meer informatie over dit onderwerp? Lees dan ook onze Algemene Voorwaarden of neem contact met ons op. -
Hoe kan ik een foto in mijn profiel zetten?
Je kunt foto's op je profielpagina plaatsen door:
1. Eerst in te loggen (= vul je email en paswoord rechtsbovenin op de website).
2. Vervolgens ga je automatisch naar de pagina "Mijn profiel - Mijn gegevens".
3. Hier kun je in de rechtse kolom -onder het kopje 'Foto's'- klikken op "Foto toevoegen".
4. Een pop-up venster verschijnt, waarin je naar een fotobestand kunt navigeren op je eigen computer en een fotobestand kunt selecteren.
5. Nadat je je foto hebt geselecteerd, klik je op "Openen" en de foto wordt automatisch op je profielpagina geplaatst.
Let op:
- Portretfoto's geven het beste resultaat (=foto's waarop alleen je hoofd & schouders staan).
- Toegestane formaten van de fotobestanden zijn alleen .jpg of .jpeg.
- Je fotobestand moet kleiner zijn dan 4 MB.
- Logo's of tekeningen als foto, worden verwijderd.
Mocht je er niet uit komen, laat het ons weten via contact. We helpen je graag! -
Hoe kom ik bovenaan de zoekresultaten te staan?
Als je bovenaan de zoekresultaten wilt komen te staan, dan heb je een Premium Account nodig. Alle informatie en voordelen van een Premium Account (en hoe je deze kunt afsluiten), vind je hier overzichtelijk: Premium Account. Vervolgens is het aantal referenties op je profielpagina het belangrijkst om bovenaan te komen staan.
-
Hoe zit het eigenlijk met de AVG en mijn Privacy als ik een profiel aanmaak of heb aangemaakt?
Alle inhoudelijke informatie is hierover terug te lezen in onze Algemene Voorwaarden en in onze Disclaimer waarin de Privacy Verklaring is opgenomen.
Mocht je er niet uitkomen, stel dan gerust je vraag via het contactformulier. We helpen je graag. -
Ik heb documenten upgeload, maar ik wil niet dat deze zichtbaar zijn voor anderen.
1) Log in.
2) Klik onder het koptje “Documenten” het betreffende document aan.
3) Selecteer bij “Zichtbaar voor” de gewenste zichtbaarheid van het betreffende document. Dit is OF:
Iedereen/publiekelijk (=je document is inzichtelijk voor de bezoeker van je profiel)
OF:
Genodigden/prive (=je document is niet inzichtelijk voor de bezoeker van je profiel en wordt alleen gedeeld wanneer jij kiest om je profiel te delen)
NB:
- Je kunt er ook voor kiezen om het betreffende document te verwijderen zodat het betreffende document niet gedeeld wordt/kan worden.
- Standaard staan je documenten op "Genodigden/prive". -
Ik mis een specialisme bij de keuzemogelijkheden.
Je kunt hier een nieuw specialisme doorgeven.
Wij gaan dan bekijken of we je aangedragen specialisme gaan opnemen. Wij proberen echter wel de diversiteit aan verschillende specialismen zoveel mogelijk te beperken, om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te houden. -
Ik mis een trainingsbureau bij "Aangesloten organisaties" in de keuzemogelijkheden.
Om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te houden, hebben wij besloten om de diversiteit aan verschillende trainingsbureaus zoveel mogelijk te beperken.
Wil je echter met je bureau ook tussen de keuzemogelijkheden staan en profiteren van de extra exposure, dan kan dat voor €250,-. Neem hiervoor contact met ons op. -
Mijn foto komt niet goed op de website te staan.
Foto’s worden automatisch vierkant uitgesneden op de website. Foto's die geen portretfoto’s zijn, zullen hoogstwaarschijnlijk niet goed worden uitgesneden. Het advies is om portretfoto's te gebruiken (foto van hoofd & schouders), danwel vierkante foto's te gebruiken.
Mocht je echter er niet uitkomen, laat het ons weten, dan proberen we je op een andere manier zo goed mogelijk te helpen. -
Mijn profiel is nog niet volledig, hoe kan ik deze aanvullen?
Wanneer je op onze website rechts bovenin inlogt dan kom je automatisch op je eigen bewerkbare profielpagina, waar je je profiel verder kunt aanvullen.
-
Mijn profiel is verwijderd?
Profielen zonder een foto, zonder een specialisme en/of zonder een profieltekst worden aangemerkt als 'inactieve profielen' en worden in de loop van de tijd verwijderd om het trainersbestand zo accuraat en compleet mogelijk te houden. Vul je profiel dus zoveel mogelijk aan. Een volledig profiel zorgt, niet alleen voor jezelf maar ook voor de hele website, voor meer bezoekers, betere promotie en dus meer opdrachten.
Maar ook zijn de volgende oorzaken mogelijk:
Accounts die ongeldige of onjuiste gegevens bevatten, worden door ons aangemerkt als onbetrouwbaar en worden op non-actief gesteld en in sommige gevallen zelfs verwijderd.
Mocht je het echter daar niet eens mee zijn, dan horen wij dat graag.
Tevens worden accounts van trainingsbureaus (of van trainers in loondienst bij een trainingsbureau) ook op non-actief gesteld. Dit omdat de website - zie onze missie - juist gecreëerd is voor zzp’ers. En juíst niet voor trainingsbureaus (of voor trainers in loondienst bij een trainingsbureau).
Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan horen wij dat ook graag. -
Waarom kan ik niet meer dan 5-7 specialismen kiezen?
Wanneer je kunt kiezen uit meer dan 5-7 specialismen, dan kun je nauwelijks nog spreken over echte specialismen van een trainer. De opdrachtgever weet dan niet waar een bepaalde trainer nu werkelijk in excelleert. Hier komt bij dat je als trainer tevens nauwelijks kan onderscheiden van andere trainers omdat waarschijnlijk iedereen alle specialismen gaat aanvinken. Mocht je echter een idee hebben om dat probleem op een andere manier op te lossen dan horen wij dat graag.
Premium Account
-
Hebben jullie nog een kortingscode voor mij?
Ja, dat hebben we :) maar niet voor lang... hij is alleen geldig in de maand januari 2018! (En wist je dat -wanneer je al een lopende Premium Account hebt- je met deze code je abonnement ook gewoon kunt verlengen met korting?). De kortingscode is... "gelukkignieuwjaar". Veel plezier ermee!
-
Hoe kan ik zien hoe lang mijn Permium Lidmaatschap geldig is?
Als je inlogt op de website en je klikt op het derde tabblad genaamd "Premium Account" dan zie je op je scherm aan de rechterkant tot wanneer je Premium Account geldig is.
-
Hoe word je Premium Lid?
Wanneer je inlogt op de website met je emailadres en paswoord, dan kun je bij "Mijn profiel" kiezen of je een Premium Account wilt. De voordelen en de betaling van een Premium account vind je onder het rechtse tabblad. (Let op: deze link werkt alleen als je ingelogd bent!).
-
Ik heb een Premium Account afgesloten, maar ik kan geen 7 specialismen opgeven.
Het kan helpen om de pagina waarin je de specialismen bewerkt, om deze pagina te 'verversen' met Ctr+F5.
Als het dan nog niet lukt, laat ons dan via contact weten wat je precies hebt gedaan en doet, dan gaan wij daar direct een oplossing voor zoeken! -
Ik heb een Premium Account, maar mijn profiel staat niet bovenaan bij de zoekresultaten?
Na betaling van je Premium Account kan het maximaal 1 dag duren voordat alle wijzigingen van je Premium Account online zijn doorgevoerd. Indien je na een dag nog steeds niet boven 'gratis leden' staat, neem dan contact met ons op, dan verhelpen wij het probleem zo spoedig mogelijk.
-
Ik las in de nieuwsbrief dat iemand een Premium Account kreeg door een review te sturen. Geldt dat voor iedereen?
Het klopt dat we eens in de zoveel tijd een Premium Account weggeven aan iemand die een leuke, bijzondere of anderzijds interessante review plaatst/stuurt. Dit betekent echter niet dat iedereen die een review plaatst beloont wordt met een Premium Account, helaas!
-
Kun je met een gratis profiel de berichten op de Marktplaats zien en daar op reageren?
Ja, met een gratis profiel kun je gewoon alle Marktplaatberichten inzien en op elk bericht reageren. Je krijgt alleen geen automatische emailnotificatie bij een nieuw bericht op de Marktplaats, wat je bij een Premium Account wel krijgt. Dit is het verschil tussen een gratis account en een Premium Account:
De kosten van een Premium Account zijn 75 euro exclusief btw voor 1 jaar (=€90,75 incl btw). Wanneer je inlogt op de website met je emailadres en paswoord, dan kun je bij "Mijn profiel" onder het rechtse tabblad kiezen voor een Premium account. Profileer jezelf, sta bovenaan en reageer als eerste. Kies Premium. -
Maakt het uit wanneer je in het jaar een Premium Account koopt?
Een Premium Account duurt 1 jaar vanaf het moment dat je hem aanschaft. Het maakt dus niet uit wanneer je een Premium Account aanschaft: aan het begin, halverwege of op het einde van het jaar... je Premium Account is vanaf dat moment 1 jaar lang geldig.
-
Mijn kortingscode werkt niet?
De kortingscode werkt als volgt:
1. Vul de kortingscode in het invoerveld achter de tekst "kortingscode" en klik vervolgens op de witte "vink"
in het rode vierkant achter het invoerveld.
2. Klik de checkbox aan bij de tekst "Ja, ik betaal € X excl. btw voor een
Premium Account"
3. Selecteer de bank waarmee je betalen wilt én klik de checkbox voor de tekst "Ik ga akkoord met
de algemene voorwaarden".
4. Je krijgt dan een nieuw venster waarin je met Ideal het bedrag van € X.
Indien het niet lukt, dan is het ook mogelijk de kortingscode verlopen is.
Zoniet, neem dan contact met ons op via 'Contact' en we helpen je graag zsm! -
Ontvang ik een factuur wanneer ik een Premium Account afsluit?
Ja, je ontvangt per email een factuur wanneer je een Premium Account afsluit.
-
Premium Account heeft veel voordelen, is er ook een nadeel?
Met een Premium Account komen je contactgegevens online in je profiel te staan. Opdrachtgevers nemen dan direct contact met jou op. Het nadeel is dat je dan niet weet dat nieuwe opdrachtgevers via Trainersgezocht.nl bij jou terecht zijn gekomen. Vraag dus altijd aan nieuwe opdrachtgevers hoe ze jou hebben gevonden!
-
Wat is het verschil tussen een gratis account en een Premium Account?
Het verschil tussen een gratis account en een Premium Account is:
De kosten van een Premium Account zijn fiscaal aftrekbaar! Prijs is 75 euro exclusief btw voor 1 jaar (=€90,75 incl btw). Wanneer je inlogt op de website met je emailadres en paswoord, dan kun je bij "Mijn profiel" onder het rechtse tabblad kiezen voor een Premium account. Profileer jezelf, sta bovenaan en reageer als eerste. Kies Premium. -
Wat zijn de kosten van een Premium Account?
De kosten van een Premium Account zijn fiscaal aftrekbaar en zijn 75 euro exclusief btw voor 1 jaar (=€90,75 incl btw). Wanneer je inlogt op de website met je emailadres en paswoord, dan kun je bij "Mijn profiel" onder het rechtse tabblad kiezen voor een Premium Account.
Profileer jezelf, sta bovenaan en reageer als eerste. Kies Premium.
Referenties
-
Is een referentie op de website direct zichtbaar na plaatsting?
Ja, het plaatsen van een referentie heeft geen verwerkingstijd. Wanneer een referentie geplaatst wordt, dan is deze dus direct zichtbaar op de website. Referenties worden wel door ons gecontroleerd en steekproefgewijs nagebeld.
Mocht jij of je opdrachtgever hulp nodig hebben bij het plaatsen van een referentie, dan horen wij dat graag. -
Kan ik mijn referentie wijzigen?
Het is vervelend om een referentie te ontvangen waar je zelf niet achter staat.
Helaas is het niet mogelijk om een ontvangen referentie zelf te wijzigen.
De enige mogelijkheid om een ontvangen referentie te wijzigen is de persoon die de referentie geschreven heeft, hem/haar te vragen zijn/haar referentie te wijzigen. De betreffende persoon dient dan contact met ons op te nemen via de pagina contact.
-
Mijn referentie verschijnt niet meer?
Mogelijk hebben wij je referentie verwijderd. Wij plaatsen namelijk geen referenties van:
- trainers over zichzelf
- trainers onderling
- trainers van hetzelfde bedrijf
- vrienden en/of familieleden van de trainer
Dit om te voorkomen dat trainers/vrienden/familieleden de betreffende trainer ‘de hemel in gaan prijzen’ en dat de referenties voor daadwerkelijke opdrachtgevers geen juist beeld meer geven. Wij vertrouwen erop dat je dat begrijpt.
Wij zijn van mening dat iedereen het meest gebaat is bij informatie dat zo betrouwbaar mogelijk is.
Mocht je echter niet met ons besluit eens zijn, dan horen wij dat graag.